הורדת רכב מהכביש ומסירתו לפירוק

הורדת רכב מהכביש ומסירתו לפירוק

מודעות לסביבה נקייה ידועה לכולם ,זה יכול מלמחזר בקבוקי שתייה , איסוף פסולת וליכלוך מהים , אבל מה עם האיזור שאנחנו חיים בו את רב היום שלנו ? כבישי ישראל , כן כן!. היום ישנם סיבות רבות לבצע הורדה של רכבים מהכביש אך הסיבה העיקרים מסירת רכבים למוסכי פירוק.

רכבים נשלחים לפירוק הם כלי רכב עם ליקויים ביטחוניים שלא עומדים בתקנים של משרד הרישוי או רכבים ישנים שבעל הרכב אינו מעוניין להחזיקו.

מעוניינים למכור את הרכב לפירוק ? קודם כל צריך לבצע הורדת רכב מהכביש, במידה וכבר ביצעתם זאת מכרו את הרכב לסוחר קונה רכבים לפירוק בקרו באתר של ניר המהיר בכתובת – https://מכוניותלפירוק.net

צעדים במסירת רכבים לפירוק – טיפול מול הראשויות

רכב מיועד לפירוק
רכב מיועד לפירוק

ראשית כאשר קיבלנו את ההחלטה שלרכבנו מיועד לפירוק עלינו להגיע למשרד הרישוי אגף הרישוי – ולחפש טפסים בנושא רישוי רכב. (הורדת רכב מהכביש).

1) בהמלצתו של שי עליכם לבצע ביטול רישום הרכב ( ראה קישור מצורף )

2) בטרם שלחתם את טופס הורדת רכב מהכביש אם לרכב שלכם עדיין יש טסט תוכלו לקבל החזר במקרים מסויימים עבוד האגרה ששילמתם.

חיפוש קונה רכבים לפירוק והשוואה עבור הגרוטאה – בחינת מחירים מול סוחרים

לרכב כעט אין שום רישום ואתם כבעלים יכולים לבצע כל מה שאתם רוצים עם הרכב, ניתן לאחסן אותה במוסך הפרטי שלכם , לשמור אותה לראווה אך רצוי ותדיר יותר להעביר רכבים אלו למומחה קונה רכבים לפירוק.

דגשים באיתור קונה רכבים לפירוק

מיקום בעל המקצוע – כאשר אתם מחפשים קונה רכבים לפירוק באזור הצפון רצוי מאוד לעבוד מול בעלי מקצוע מקומיים, אין זה סביר שתזמינו בעל מקצוע באזור אשדוד כדי שיגיע לגרור את הרכב מהצפון לדרום.. מחיר הדלק יקר ועסקה זו הרבהפחות משתלמת לשני הצדדים.

ניסיון תעסוקתי בתחום – חובה לבדוק מיהו בעל המקצוע ואיפה מגרש הרכביםש לו. בעל מקצוע מקצועי בדרך כלל בעל מגרש פירוק רכבים גדול ששם הוא מאחסן את כל ה"סחורה" שהוא רוכש מלקוחותיו. במידה ועדיין לא הורדתם את הרכב מהכביש ניתן להגיע למגרשים אלו בטרם תהליך המכירה.

תמורה הולמת – מחיר הוא שם המשחק. זהו טריגר מאודמורכב הרי לכל רכב יש מחיר שונה , אנו צריכים להיות גאונים כדי לדעת את המחיר כי הוא מורכב מסוג הרכב ( במידה והרכב מופרד לחלקי חילוף לשימוש עתיד , למשל ניתן לפרק את המצב של הרכב לשימוש עתידי ) או הרכב נמכר לברזל ( עיקר המחיר מתבטא במשקל הרכב ).

ניידות השירות – רצוי למכור רכבים לפירוק בהקדם האפשרי , רכב שעומד ומפריע על מדרכה כחול\לבן יכול לקבל דו"ח מהעירייה , בנוסף הרכב מפריע להולכים ושבים , קונה רכבים לפירוק מקצועי מגיע בקריאה סבירה של עד 6 שעות ללקוחותיו לשערך מחיר רכב וביצוע נסיעת מבחן או השערה של מחיר לפי המשקל\ דגם.

למידע וייעוץ חינם ניתן לבקר באתר בתחום פירוק רכבים והעברם למגרשי רכבים לפירוק במרכז.

דעת הכותב: דעתי האישית שהמשרד להגנת הסביבה אינו עושה מספיק עבור הסביבה שאנחנו חיים בה בתחום פירוק רכבים , בעבר המדינה הפעילה תוכנית מיוחדת לקראת גריטה של כלי רכב אך כמו שידוע לכולנו בגלל עלות גבוהה אין תקציב לנושא חשוב שכזה.. עד אז נמשיך לחפש סוחרי רכבים לפירוק כדי שיקנו את הגרוטאות שלנו יחסית במחירי הפסד ביחס לגריטה!