אז כיצד מורידים את הרכב מהכביש?

אז כיצד מורידים את הרכב מהכביש?

כל רכב ישן היה אי פעם חדש ונוצץ, אך אי אפשר להתעלם מהעובדה שרכב ישן הופך להיות בלתי אקטואלי לשימוש על הכביש. שכן הרכבים הישנים אינם בטיחותיים כמו אלו החדשים. וזאת הודות למערכות טכנולוגיות מתקדמות המותקנות ברכבים החדשים, הללו עושות את הנסיעה לבטוחה יותר. ומלבד זאת גם לגבי עניין נוחות הנסיעה, אין להשוות את הרכב הישן והמסורבל לרכב חדש וגמיש בעל פונקציות מתקדמות ויעילות ביותר. ואכן לכל רכב ישן מגיע שלב בו בעליו מגיע למסקנה שמקומו כבר לא על הכביש והוא חייב לפנות את מקום החנייה לרכב הבא בתור, זה שימלא את התפקיד שלו ביתר הצלחה ובפרקטיקה מתקדמת. מלבד זאת מהווה רכב ישן גורם מזהם על הכביש בהיותו פולט חומרים מזהמים. אז יש את כל הסיבות להחליף את הרכב הישן בחדש, השאלה היא מה עושים עם הרכב הישן? כיצד מבצעים הורדת רכבים מהכביש לפירוק?

אז כיצד מורידים את הרכב מהכביש?

רכב לפירוק יורד מהכביש
קרדיט

תהליך של הורדת רכבים מהכביש לפירוק הוא תהליך לא מורכב ולא ממושך, אך הוא דורש מכם לדעת אל נכון את אשר לפניכם בשביל שתדעו לפעול נכונה ולבצע את הפעולות הנדרשות בהתאם לצורך ולמטרה לשמה אתם חותרים. כי רק כך תפעלו בצורה נכונה ויעילה שתתברר כדרך הקצרה ביותר לביצוע הורדת רכבים מהכביש לפירוק.

שלבים בתהליך הורדת רכב מהכביש:

  • שלב ראשון בהורדת רכב מהכביש הוא שלב ביטול הרישוי של הרכב. בשביל לבטל את רישוי הרכב עליכם לפנות לאחד מסניפי משרד הרישוי ולהגיש בקשת ביטול רישוי. לצורך כך עליכם למלא את הטופס הרלוונטי ולהגיש אותו בסניף. חשוב לדעת כי על בעל הרכב להגיע בעצמו לסניף, כי רק הוא בעצמו יכול לבצע את הביטול. כמו כן עליו להצטייד בתעודת זהות וכן בתעודת הרישוי של הרכב. בנוסף עליו להביא את לוחיות הרישוי של הרכב.
    עדכון חשוב נוהל קורונה: כיום ניתן גם להוריד את הרכב ללא הגעה פיזית למשרד התחבורה, עושים זאת בקלות על ידי חיוג למוקד *5678
  • בעת הגשת הטופס של ביטול רישוי הרכב יוכל בעל הרכב להגיש גם בקשת החזר בהתאם לתקופת הרישוי שעדיין נותרה לרכב. ההחזר יתבצע בהמשך לבקשה ביחס לתקופה המדוברת. ( להורדה והדפסת טופס הורדת רכב מהכביש – לחצו להדפסת טופס ביטול רישוי הרכב >>> )
  • לאחר ביטול הרישוי ניתן להעביר את הרכב למי שמתעסק עם רכבים לגריטה, או למי שקונה רכבים ישנים לצורך פירוק לכל מטרה שהיא. בעד הרכב הישן ניתן לקבל סכום כסף. אך חשוב לזכור כי לאחר ביטול הרישוי אין אפשרות יותר לנסוע עם הרכב. יש מקרים בהם הקונה של הרכב יגיע עם גרר בשביל להעביר את הרכב למקומו, ובמקרים אחרים פשוט יותר להעביר תחילה את הרכב למגרש הגרוטאות או למקום אליו מעוניין הקונה להעביר אותו, ורק אחר כך לבטל את הרישוי, כך ניתן לחסוך את עלות הגרירה.
  • שילמתם אגרת רישוי והיע עדיין בתוקף? קבלו את הכסף בחזרה על ידי מילוי טופס לבקשת החזר אגרה, לחצו כאן להדפסת הטופס

ביצעתם את כל השלבים? סיימתם להגיש את הטפסים? הרכב הועבר לקונה רכבים למטרת מחזור? זהו, התהליך מאחוריכם! כעת תוכלו לנוע בכבישים כמו מלך ברכב החדש שלכם.

מעוניינים למכור את הרכב לסוחר קונה רכבים לפירוק? לפניכם קישורים מומלצים:

קונה מלגזות לפירוק גרר ניר המהיר

קרדיט-ניר המהיר